Termékeink túlnyomó részben gázkészülék-alkatrészek, mely készülékek javítását, karbantartását csak érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező, szakképzett, a készüléket jól ismerő szakember végezheti. A készülékekben egyidejűleg víz, gáz és elektromos áram is jelen van, így megfelelő szakértelem, képzettség hiányában annak javítása tilos, és életveszélyes. Amennyiben nem ilyen szakember végezte a javítást, az alkatrészre semmiféle garanciát nem vállalunk. Reklamáció esetében kérjük a szakszerelő által kiállított beépítési / kiépítési munkalap, és a beépítési szolgáltatás számlájának másolatát postai vagy elektronikus úton elküldeni a hibajelenség szakszerű leírásával. A visszaküldött alkatrészeket minden esetben bevizsgáljuk.
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő, jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre, melynek ára meghaladja a 10.000 forintot, értékhatártól függő jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla és/vagy az esetlegesen létező jótállási jegy dátuma.
Garanciális igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- a termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel;
- e-mail értesítés a vásárlás azonosításával;
- beépítési / kiépítési munkalap, és szakvélemény érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező szakember által kiállítva;
A garanciális problémával cégünkhöz behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító szakszervízbe, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 2-4 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. helytelen tárolás, elfagyás, beázás, mechanikai sérülés, elemi kár, elektromos hálózat hibájából bekövetkező sérülés, szándékos rongálás, szakszerűtlen felhasználás, javítási kísérlet nyomai stb.) esetén a gyártók, forgalmazók nem vállalnak garanciát
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Amennyiben a szavatossági vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje az aktuális magyar törvényes rendelkezéseknek megfelelő.